No niin, ilmeisesti CRC liotus auttoi puslien irroittamisessa. Tänään sain irti takatukuvarsien puslat. Etupään puslat ajattelin vaihdatuttaa korjaamolla, mun upea puslaprässi ei sovellu okein etupään puslien irroittamiseen. Ilmeisesti kuorma jenkkilästä saapuu ensi viikolla, joten uusien uretaanipuslien pitäis tulla siinä mukana.

Nythän alustan osat on valmiita hiekkapuhallukseen, joten täytyy ruveta järjestelemään kyytiä rungolle, tukivarsille yms. puhallettaville osille. Samalla vedetään pintaan pohjamaali, pintamaalin ajattelin sutia ihan itse. Maalauksen ei mun mielestä tartte alustassa olla mitään näyttelytasoa. Saattaa alustasta tulla hieman jäykkä kun kaikki puslat vaihtuu uretaanisiksi, myös ne rungon ja korin väliset. Myös iskarit menee vaihtoon, mutta niiden osalta täytyis löytää joku järkevä ja taloudellinen vaihtoehto. Olisikohan Konin säädettävät punaset iskarit hyvä setti?

2050809.jpg
Tukivarret ilman puslia, jee sain ne irti kuitenkin.

Olen katsellut uutta lukkoperää autoon ja ajattelin samalla vaihtaa tiuhemmat välitykset. Eihän tällä ole tarkoitus ajella mitän taloudellista ajoa, vaan suorituskyky ratkaisee. En kyllä mitään järisyttävän tiuhaa kuitenaakaan suunnitellut. Tavoitteena on kuitenkin tehdä auto jolla voi ajaa ihan tavallista ajoakin.

Ei ilmeisesti se edellinen omistaja halunnut sopia, rahoja ei tilillä näkynyt perjantaina, joka oli eräpäiväksi hänelle ilmoitettu. Nyt saa jamppa sitten tehdä sen kirjallisen selvityksen, että miksi ei kiinnosta sopia riitaa.