Tässä on muutamana päivänä tullut nysvättyä kaikke pientä. Ukon kanssa kiinniteltiin jarruputkia takaisin runkoon, maalattiin jarrusatulat ja kiinnitettiin ne takaisin paikoilleen.

Jarruputkien kanssa on semmoinen tilanne, että multahan löytyy kahdet putket, joten valitsen paremmat asennettavaksi takaisin Orangeen. Jos näyttää siltä, että putket on jo aikanasa eläneet, niin täytyy vaihtaa ne sitten kokonaan. Aluksi oli mielessä putkien vaihtaminen, mutta iski nuukuus. Ennen putkien lopullista kytkemistä ja nesteiden lisäämistä, putket pitää putsata sisäpuolelta, paineilmalla.
Tässä vaiheessa tuli nyt laiteltua vaan nää etupään putket, pikkuhiljaa siirryn taaksepäin.


Jarruputkien takaisin laittoa, vanhat putket saa kelvata.

Seuraavaksi sudin maalia jarrulevyjen keskiosiin, pitäähän levyjenkin näyttää hyvältä, edes tässä vaiheessa. Jarrukengät putsasin hiekasta ja irtoruosteesta teräsharjalla. Ennen maalamista suihkuttelin osat vielä silikoonipesulla, rasvat pois, jotta maali pysyy edes hetken kiinni.


Jarrulevyt maalattiin ennen jarrukenkien asentamista.

Samalla kun asensin maalatut jarrukengät, niin vaihdoin jarrupalat uusiin. Eipähän tartte huolehtia niistäkään vähään aikaan.


Kauniin punaiset jarrukengät.

Seuraavaksi pitäisi varmaan ruveta tappelemaan sen taka-akselin kanssa.