Kun sain ne osat sieltä hiekkapuhalluksesta, päätin hitsailla ylimääräiset reiät umpeen. Puskurit on kun jotkut reikäjuustot, reikiä kymmeniä ja suurin osa siis ihan turhia kun pintaan vedetään vaan maali. Ei muuta kun hitsaamaan, aikaa vierähti, mutta hyvä tuli. Nyt vaan pitää hioa hitsaukset tasaiseksi ja sitten vetää sisäpuolelle epoksimaali suojaksi, pinta maalataan sitten korin väriin kun auto menee maalarille.

1247846325_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Takapuskurin reiät muurattu umpeen, seuraavaksi rälläkkä tasottelee kuhmut.

Syylärin kehyspelti vaati maalia pintaansa, eli mustaa sutimaan pensselillä. Ei pidä hylätä hyväksi havaittua tapaa levittää maalia, pitäähän konehuoneen pintojen olla saman näköisiä kauttaaltaan, eli kaikki pinnat vedetään pensselillä, niin siitä tulee just hyvä mulle. Muitahan ei tartte edes miellyttää.

1247846470_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Kehys puhallettu ja maalaus meneillään.

1247846512_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Kehys maalattu kertaalleen, vielä pitää vetää vähintään toinen kerros.

Tämän lisäksi pitää maalata konepellin sisäpuoli ja lokasuojien sisäpuolet samalla mustalla ja maalaustekniikalla. Kohta pääsee lyömään peltejä paikoilleen.