Pikku päivitys tähän viikonloppuun. Ovet ei vieläkään aukena, vettä tippu vielä vähän tallin katosta ja Camalan ohjaamo alkaa olemaan kuosissa.

Tänään kiinnittelin rundikellon, tämähän nyt on ihan must instrumentti vähänkään laitetussa autossa. Ei räyhäkkään ja katu-uskottavan ulkonäön vaan ihan toiminnallisuutensa takia. Mistäs sitä muuten tietää varoa ylikierroksia ja arvokasta koneremonttia. Mulla on vielä toistaiseksi nopeusmittarikin poissa pelistä kuluneiden vaihteiston pään rattaiden johdosta, joten kiekkakello saa antaa osviittaa nopeudesta. Täytyy vaan kattoa todellinen nopeus gepsistä ja siitä sitten tulkata kierroksien mukaan nopeutta. Kiekkamittarina on ihan perus musta AutoMeterin rundari.

Nyt ei ole juurikaan kohtia kabiinin puolella, johon olisi ihan pakko tehdä jotain. Nyt vaan tallin ovet auki ja baanalle.


Kabiini kuosissa.