Rupesi jo kyrsimään toi roudan hellittämisen odoitus, joten otin työkalut käteen ja sahasin ovista palat pois, jotta sain nostettua ne saranoiltaan. Saatiinpahan Camala taas radalle.

Käytiin esikoisen kanssa ensiajelulla perjantaina, ennen liikkeelle lähtöä laitoin syyläriin paikkausainetta ja näyttää siltä, että pikkuinen reikä josta vettä liritti on nyt ummessa. Tulipahan vielä varuilta kiristettyä kaikki renkaan pultit, ei oikein tehnyt meili uusia edellisen ensiajon tapahtumia. Nyt pysyi renkaat kiinni ja oli kyllä hauska ajella Camalalla auringon paistaessa...
Mitähän mahtoi mummeli ensimmäisissä valoissa tuumata kun Camalan konepellin alta nousi savu, mitään ongelmia ei ollut tiedossa, siellä vaan pakosarjojen maali haki sopivaa olomuotoa palamalla kunnolla kiinni.

Kuten jo tarkkasilmäiset kaverit olivatkin huomanneet, on El Camalasta tulossa juttu V8-Magazinen seuraavaan numeroon, tähän sitä on lähes kolmessa ja puolessa vuodessa päästy, tai jouduttu...


Uusimman kasin ennakkomainontaa tulevista autoesittelyistä.

Seuraavaksi pitäisi saada Camala maalarille, lavan pohja pitää maalata uudestaan ja lokasuojan kolhut oikoa sekä maalata. Sitten ei muuta kun kovaa ajoa pitkin kesää.