Vaihteistona Camalassa on perinteinen TH350 loota. Ajaessani autolla en huomannut vaihteistossa oikeastaan mitään vikaa, vaihdot olivat nopeat eikä vaihteisto luistanut yhtään. Päätinkin vain käydä lootan läpi päällisin puolin ja vaihtaa suodattimen sekä asentaa shift kit:n.

Öljyt olivat puhtaat, eli mitään metallimujua ei öljypohjasta löytynyt, suodattimessa pientä irtomurua oli vähän. Jälkikäteen harmittaa, kun en asentanut öljypohjaan tyhjennysproppua, olis ollut helppo homma tässä vaiheessa.

1852258.jpg
Shift Kit:n ja suodattimen asennus meneillään.

Shift Kit on helppo asentaa kun loota on irti ja moottoripukissa kiinni, ohjeet on suhteellisen selkeät, ainakin tässä ostamassani paketissa.

Moottorin ja lootan välissä on siis TCI:n turbiini, 2000rpm. stal:lla. Ton pitäis olla vielä ihan mukava ajaa kadullakin, vakio nappaa kiinni jossain 1200rpm. hujakoilla.

1852251.jpg
Maalattu TH350 loota valmiina asennettavaksi.

Tekniikka alkaa olemaan kasassa, nyt voi siirtyä korin kimppuun.