Jäi tossa aikaisemmin laittamatta iskunvaimentimet paikoilleen, kun jousia ei saanut puristettua tarpeeksi kasaan ilman korin painoa. Lopulta päätin vetää taka-akselia ja jousia kasaan hihnojen avulla. Laitoin poikittain puupalkin akselin yläpuolelle ja kiepaution hihnan akselin ja palkin ympärille, sitten vaan kiristin hihnaa niin paljon, että sain iskarin paikoilleen. Kun iskarit oli paikoillaan kävin vielä kaikki tukivarsien pultit lävitse ja kiristelin ne sopivaan tiukkuuteen.
Vielä pitäisi puhdistaa jarruputket ja kiinnitellä ne paikoilleen. Bensaletku pitäisi vetää runkoputkelta tankkiin ja sitten mun mielestä olisikin vuorossa korin pudottaminen rungon päälle.

1242925862_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Iskarin asentamista hihnan avulla.

1242907079_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Ekan kerran rungon takapää on renkaiden varassa, hyvä hyvä.

Kun olin laitellut iskarit paikoilleen ja kiristellyt kaikki pultit, ajattelin vielä maalata korin lattian toiseen kertaan. Kuten aikaisemmin jo mainitsinkin, niin lattiaan tulee vielä bitumimatto, joten tavallaan turhaa hommaa tässä tein, mutta osa lattiasta jää näkyviin, niin samallahan tulee maalattua koko lattia.

1242907198_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Korin sisäpuoli maalattuna mustaksi, koko auton väritys noudattelee mustaa, oranssia ja punasta.

Eipä tässä nyt oikeen muuta, koko ajan jotain pientä puuhastellaan, kohta tää rojekti näyttää taas enemmän autolta, kun romulta.