Sunnuntaina käytin muutaman tunnin alustan rakentamiseen, asensin uretaanipuslia paikoilleen. Taka-akselin puslat menivät suhteellisen kivuttomasti kumivasaralla naputellen, kunhan ensin olin puhdistanut akselista puslien reiät maalista. Putsaamisessa käytin ihan vaan hiekkapaperia. Puslien mukana tuli ohjeet, jossa neuvottiin miten puslat tulee asentaa oikein. Mihin kohtaan tulee tukirenkaat estämään puslien vaeltelu yms.


Pusla menossa paikoilleen, pienellä voimankäytöllä. Tukirengas estää puslan vaeltamisen ja tukee kaarreajossa.

Takatukivarsien kanssa olikin sitten enemmän jumppaamista. Kun olin puhdistanut tukivarsien aukot, johon puslat siis asennetaan, huomasin, että reiät on lähes millin pienemmät halkaisijaltaan kuin puslat. Ei muuta kuin Dremel käteen ja työstämään reikiä isommiksi. Jätin kyllä reikiin sen verran tavaraa, että puslat menivät tiukasti paikalleen. Se, että tukivarret on U:n malliset, eli alaosastaan auki, teki puslien asentamisesta vielä haastavampaa. Tukivarret meinasivat painua kasaan, mutta käytin sopivaa palikkaa U:n välissä tukemassa ja pitämässä tukivarren muodossaan. Sitten ei muuta kuin kuminuijalla päähän. Näin puslat meni suhteellisen kivasti paikalleen.


Puslat paikoillaan, ei ihan pieni homma kuitenkaan.


Puslien asentamisessa tuli kolhuja maalipintaan, paikkamaalaamalla osat on taas ruostesuojattu.

Etupään osalta tilanne on edelleen se, että en ole saanut vanhoja puslia irti, täytyy siis viedä osat jossain välissä "oikealle" korjaamolle, jossa puslat irroitetaan. Kun saisi etupäähän puslat paikoilleen, niin pääsisi kasaamaan alustaa, aloittaen edestä päin.

Taka-akselin kanssa taasen edetään siten, että kasaan perän ensin ja sitten asennan taka-akselin paikoilleen. Mitähän perän kanssa pitäisi huomioida, että saisi välykset yms. seikat huomioitua ja perän kunnolla kasaan? En kaipaa mitään ylimääräisiä ääniä perästä.