Mulla on nyt semmoinen tilanne, että pitäisi saada perän asennusta varten shimmejä, että saisi pinionin akselin oikealle kohdalle. US-Parts ei varastoi shimmejä, joten täytyy ettiä niitä jostain muualta. Ilman shimmejä perän asentamisesta ei tuu mitään, enkä saa taka-akseliakaan paikoilleen. Ajattelin, että talviloman aikana saisi rungon jo rullaavaksi, mutta saa nähdä miten käy.

Onneksi löytyi kaikki tarvittavat ohjeet ja mitat netistä, jotta perän saa kasattua, apuna oli Overdriven foorumit. Onnistuin luultavasti tuhoaman pinionin ison laakerin, kun pinioni putosi lattialle. Täytyy siis hommata uusi laakerikin, US-Parts ei kyennyt auttamaan laakerin kanssa. Täytyy käydä vaikka Racersplacessa katsomassa shimmejä ja laakereita, tai soitella muihin varaosakauppoihin. Kyllä laakeri ainakin löytyy, se on varma.

No tässä odotellessa laittelin iskarit sekä taka-akselin tukivarret paikoilleen. Onpahan sitten nopeampi kiinnitellä taka-akselikin paikoilleen. Etupäähän hommasin vielä uudet raidetangonpäät, ei tartte sitten niistäkään huolehtia pitkään aikaan.
Alustasta tulee aika jäykkä noiden uretaanipuslien johdosta, joten iskarit otettiin hieman kevyemmin, mitään Koneja en tässä vaiheessa hommannut Orangen alle. US-Parts:n kaveri ehdotti Gabriel Ultra iskareita, ovat edulliset ja silti hyvät, katsotaan miten auto käyttäytyy noiden kanssa.
Aikanaanhan mulla oli Konit siinä punaisessa Caminossa, olihan ne hyvät, mutta nykyään iskarit maksaa kuus kertaa enemmän kuin silloin, ei ihan viitsi tonnia laittaa iskareihin, ei ainakaan nyt.

1239618775_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Takaiskareiden mukana tuli uudet alapään tapit, joten vaihtoon vaan.

1239618682_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Etuiskarit paikoillaan.

1239618638_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Taka-akselin tukivarret ja iskari paikoillaan. Enään puuttuu itse akseli.

Onneksi mulla on viikko aikaa touhuta autonkin kanssa, ehkä Orange vielä rullaa ennen kuin talviloma on loppunut.
Palataan astialle!